- Menu podmiotowe
- Rada Gminy Bolesławiec
- Ramowe plany pracy stałych Komisji Rady Gminy
Ramowe plany pracy stałych Komisji Rady Gminy Bolesławiec na 2016 rok
Ramowe plany pracy stałych Komisji Rady Gminy Bolesławiec na 2016 rok
(przyjęte Uchwałą Rady Gminy Bolesławiec Nr X/81/15 z dnia 16 grudnia 2015 r. [URGB_X-81-15.pdf (1,86MB)])
Ramowy plan pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Bolesławiec na rok 2016
Termin realizacji | Tematyka | Osoby odpowiedzialne za przygotowanie materiałów |
I kw. | Analiza stanu dróg gminnych | Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Zastępca Wójta |
II kw. | Analiza i zaopiniowanie rocznego sprawozdania z wykonania budżetu gminy za rok 2015 |
Wójt Gminy |
III kw. | Analiza zagospodarowania gminnych terenów zielonych, w celach poprawy wizerunku wsi | Kierownik Referatu Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Gruntami |
IV kw. |
Kontrola realizacji zadania – w zakresie powstania i funkcjonowania nowo powstałych przedszkoli na terenie gminy |
Dyrektor Gminnego Zakładu Obsługi Szkół |
Ustalenie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2017 | Przewodniczący Komisji Rewizyjnej |
Ponadto:
- przeprowadzanie kontroli na zlecenie Rady Gminy,
- udział członków Komisji w spotkaniach tematycznie związanych z zakresem pracy Komisji,
- opiniowanie uchwał i wniosków przedłożonych przez Wójta, Radnych oraz mieszkańców gminy w ramach zakresu prac Komisji,
- opiniowanie pism i wniosków oraz rozpatrywanie skarg mieszkańców gminy przekazanych Komisji przez Przewodniczącego Rady,
- Komisja zastrzega sobie możliwość zmiany realizacji terminów wyżej wymienionych zadań.
Ramowy plan pracy Komisji Rolnictwa i Ochrony Środowiska na 2016 rok
Termin realizacji | Tematyka | Osoby odpowiedzialne za przygotowanie materiałów |
I kw. |
Zaopiniowanie Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Bolesławiec |
Kierownik Referatu Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Gruntami |
II kw. | Omówienie spraw związanych z usuwaniem dzikich wysypisk |
Kierownik Referatu Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Gruntami |
III kw. |
Przedstawienie działań Dolnośląskiej Izby Rolniczej za rok 2015 i planu działania na 2016 rok |
Delegat Dolnośląskiej Izby Rolniczej Powiatu Bolesławieckiego |
Informacja na temat zrealizowanych zadań z zakresu konserwacji urządzeń melioracyjnych w roku 2016 oraz zamierzeniach na rok 2017 | Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury | |
IV kw. | Ustalenie ramowego planu pracy komisji na rok 2017 | Przewodniczący Komisji |
Ponadto:
- udział członków Komisji w spotkaniach tematycznie związanych z zakresem pracy Komisji
- opiniowanie uchwał i wniosków przedłożonych przez Wójta, Radnych oraz mieszkańców Gminy w ramach zakresu prac Komisji
- opiniowanie pism i wniosków oraz rozpatrywanie skarg mieszkańców gminy przekazanych Komisji przez Przewodniczącego Rady
- Komisja zastrzega sobie możliwość zmiany realizacji terminów wyżej wymienionych zadań.
Ramowy plan pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów na 2016 rok
Termin realizacji | Tematyka | Osoby odpowiedzialne za przygotowanie materiałów |
I kw. |
Ocena bieżąca zimowego utrzymania dróg |
Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury |
II kw. | Ustalenie zasad zimowego utrzymania dróg gminnych na sezon 2016/2017 | Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury |
III kw. |
Analiza kosztów odbioru odpadów komunalnych |
Kierownik Referatu Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Gruntami |
IV kw. | Ustalenie ramowego planu pracy komisji na rok 2017 | Przewodniczący Komisji |
Ponadto:
- udział członków Komisji w spotkaniach tematycznie związanych z zakresem pracy Komisji
- opiniowanie uchwał i wniosków przedłożonych przez Wójta, Radnych oraz mieszkańców Gminy w ramach zakresu prac Komisji
- opiniowanie pism i wniosków oraz rozpatrywanie skarg mieszkańców gminy przekazanych Komisji przez Przewodniczącego Rady
- Komisja zastrzega sobie możliwość zmiany realizacji terminów wyżej wymienionych zadań.
Ramowy plan pracy Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych Rady Gminy Bolesławiec na 2016 rok
Termin realizacji | Tematyka | Osoby odpowiedzialne za przygotowanie materiałów |
I kw. |
Analiza kształtowania się średnich wynagrodzeń nauczycieli zatrudnionych w szkołach podstawowych i oddziałach przedszkolnych na terenie Gminy Bolesławiec za rok poprzedni |
Dyrektor Gminnego Zakładu Obsługi Szkół |
Przedstawienie koncepcji funkcjonowania GOKiS na najbliższy okres |
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu | |
Ustalenia dotyczące programów zdrowotnych realizowanych przez gminę w 2017 r. | Sekretarz Gminy | |
II kw. |
Informacja z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej za rok 2015 |
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
Informacja z działalności Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu za rok 2015 |
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu |
|
Omówienie projektu uchwały dotyczącego oceny zasobów pomocy społecznej |
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej |
|
Analiza kosztów kształcenia uczniów w poszczególnych szkołach podstawowych. | Dyrektor Gminnego Zakładu Obsługi Szkół | |
III kw. | Analiza wyników sprawdzianu uczniów klas VI w poszczególnych szkołach podstawowych | Dyrektor Gminnego Zakładu Obsługi Szkół |
Informacja o przygotowaniu szkół do rozpoczęcia nowego roku szkolnego 2016/2017 | Dyrektor Gminnego Zakładu Obsługi Szkół | |
IV kw. | Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w gminie Bolesławiec | Dyrektor Gminnego Zakładu Obsługi Szkół |
Ustalenia dotyczące Gminnego Programu Przeciwdziałania Alkoholizmowi i Narkomani na 2017 r. | Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej | |
Ustalenie ramowego planu pracy komisji na rok 2017 | Przewodniczący Komisji |
Ponadto:
- udział członków Komisji w spotkaniach tematycznie związanych z zakresem pracy Komisji, w tym systematyczne spotkania z dyrektorami szkół gminnych
- opiniowanie uchwał i wniosków przedłożonych przez Wójta, Radnych oraz mieszkańców Gminy w ramach zakresu prac Komisji
- opiniowanie pism i wniosków oraz rozpatrywanie skarg mieszkańców gminy przekazanych Komisji przez Przewodniczącego Rady
- Komisja zastrzega sobie możliwość zmiany realizacji terminów wyżej wymienionych zadań.